Söker jobb...

Celina är sjuk, men på bättringsväg... hon mår mycket bättre än igår.
Igår var det enda som gällde att vara i knät! 
Hon lekte två gånger... det var det hon orka.. gick typ steka ägg på henne så varm hon var.
Just nu sover hon en liten stund till tror jag.. är egentligen alldeles för sent men är man sjuk
så får det bli lite otakt känner jag.

Själv har jag tagit mig modet idag att ringa på ett jobb.. men tyvärr ringer vi om varandra.
Det var ingen som svarade.. och när dom ringde tillbaka så var det dags att trösta Celina igen.
Well well... jag ska försöka ge mig på det en gång till sen.. annars får det vänta tills måndag.

Såå... juste... det är fredag.. och jag tror att ikvääääääll såååååå kommer ....
absolut INGENTING att hända.. 
Men får väl försöka mysa till det lite här hemma så det blir lite fredagsmysigt i alla fall :)

Trevlig helg alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se