Nu finns det mera hopp!

Hej hå vänner hurra... (inte alls taget från barnprogram) ;)

Mitt i mitt svarta lilla hål får jag hopp igen om saker som ska ske.
Idag har vi fått erbjudande på ytterligare en lägenhet, vi fick ju tyvärr aldrig den förra vi tackade ja till.
Den här lägenheten ligger i samma uppgång i samma hus som sist, fast två våningar ovanför haha.
Så nu hoppas jag igen :) har ringt killen för visning men såklart var hans telefon avstängd, men pratade in i alla fall.

Så är det ju måndag igen och jag har varit lika modig idag som i fredags, nämligen att ringa på jobbet..
och denna gången kom jag faktiskt fram, dock var hon upptagen så ska ringa igen vid två... gaah sånt gör mig nästan ännu nervösare.
Men hon lät väldigt posetiv i alla fall att hon ville prata med mig och sa att det var bra att jag ringde så lite smått om hopp får jag ändå :)

Nu har jag tagit mig en skön dusch och sitter typ och väntar på att dagis ska ringa och säga till att jag kan komma och hämta Celina.
Är första dagen idag som hon är med och sover på dagis, får se hur det har gått.

Nu ska jag bara hoppas en himla massa resten av dagen!
Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se