nattinatt

Jaha.. nu är klockan rätt mycket... ja, jag vet att det är fredag.. men har en liten som går upp tidigt också och då är det inte så roligt nästa dag att vara döden..

Har tittat på X Factor ikväll med lite fredagsmys, känns helt okej faktiskt... eller inte.. två duktiga tjejer i duellen, ville inte att någon av dom skulle åka ut.. men tävling är ju tävling.
Fast nu ska jag strax dra mig mot sängen.. det är ju nya äventyr i morgon, haha.
Nä, jag vet faktiskt inte mycket som sker i morgon... antagligen regnar det.. som vanligt..
men jag ska i alla fall gå ut en promenad och träffa en gammal granne en sväng också.

nähä... natten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se