Jobb interjuv på onsdag :D

Då var denna dagen över..
Celina hade klarat sig galant på dagis så nu är hon väl typ "färdig inskolad".. hon var där första hela dagen idag.
Duktig tjeej!

Lägenheten som vi ska få titta på.. har försökt få tag på människan igen varav jag till slut skickade ett sms för jag aldrig kom fram, då svarar människan att han är i Spanien och kommer hem först i slutet av November??
Lätt att gå på visning då, men i morgon blir det att ringa till uthyraren och höra om de kan gå in och visa den för samtliga då.

Seeeen... ang jobbet jag ringde idag... slutade med att jag ska på interjuv redan nu på onsdag :D
känns hur kalas som helst men kommer väl också vara skit nervös.
Men chefen där var verkligen jätte trevlig så det ska nog gå bra! 

Natti natten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se