Så mycket på så kort tid :)

Alltså nu händer det greeeeeeejer!!
Jag tror inte ens jag kan skriva om allt i detalj men såhär mycket har inte hänt på så kort tid på evigheter tror jag :D

Jag var ju på interjuv i onsdags för en vecka sen, jag fick jobbet! :D
På onsdag nästa vecka ska jag iväg och skriva kontrakt på våran nya lägenheeeeet :D
Jag har precis varit på EN TILL arbetsinterjuv, denna var "värre" än den första.. haha! Jag kommer få reda på redan på måndag om jag får det eller ej så nu ska jag lida igenom helgen med att inte kunna sova osv ;) jag hoppas veeeeerkligen på detta! 

Och annars.. så skulle jag börjat jobba nu i måndags men så blev det inte för istället fick vi en jävla magsjuka här hemma så vi har varit hemma hela veckan eftersom den inte riktigt vill gå över men vi är helt klart bättre!

Nu ska jag bara hoppas och hoppas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se