Celina har varit mest gnällig i fem dagar ...

imag1197 (MMS)

Celina har varit mest gnällig i fem dagar i rad nu.. nästan inget duger, helst bäras, äter dåligt, svår somnad på kvällen.. och "vaknar" på natten (gråter i sömnen) jag börja tänka på varför de blivit så.. inga tänder har hon än men flera syns under tandköttet men kommer aldrig fram känns det som. Så jag funderar på om de håller på och växer där under igen eller om det är en separationsångest som kan komma vid typiska 8 månaders ålder.. vi märker väl med tiden. Men en sak vet jag, allt är värt de.. och när hon väl sover är det så att jag nästan vill väcka henne för att vara nära igen. Trotts att man tänker på att få sova. Det tråkiga är att när hon somnat och tiden sprungit iväg då man egentligen borde lägga sig, eftersom man tänkt på den där sömnen hela dagen.. ja, då vill man ta vara på egen tiden istället.. och så blir det ännu senare och ännu tröttare nästa dag :) Men av allt i det hela så Älskar jag min finaste lilla tjej.


Kommentarer
Postat av: Inspire me, Darlin'

Så söt hon är! -

2012-06-17 @ 20:52:07
URL: http://inspiremedarlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se