Gladimondagen

I morgon ska bli en fulländad rolig jävla dag.
Först ska jag till Ikea och möta min söta, kära vän jag inte träffat
på.. vad kan det vara.. 4 år ? Just för att vi varit så otroligt dåliga
på att bestämma in att ses fast vi velat ses hela tiden.
Herregu hur har det kunnat vara så ?
Jo.. massa flytt för båda två... och och och.. 
vi som sågs nästan varje dag innan!!
Nu ska vi i alla fall ta tag i det igen!!
Och som hon sa till mig.. man känner sig lika pirrig som om man
skulle på date hahahaha det känns faktiskt så! Åh så roligt!

:D

Och inte nog med det sen ska jag
vidare och möta upp min äääääääääälskade syster <3
Som dessutom stannar hela helgen! 
Äntligen.. vi har också träffats alldeles för sällan,
men nu är det dags att ta vara på tiden mina vänner!!
Den ska vi inte förlora mera nu.



Puss gonatt

Kommentarer
Postat av: Nillapilla

Vänta du... rätt som det är kommer man på att det inte var 4 år sen... utan 24 år. Shit alltså!

2012-03-11 @ 12:16:14
URL: http://wermstedt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se