Som sagt.. ska de va gött så ska de va göt...

imag0274 (MMS)

Som sagt.. ska de va gött så ska de va gött. Äntligen har jag fått vila mitt på dagen igen... Minns liksom inte ens sist jag gjorde det mer än när hon var mindre.. har tydligen så mycket annat att göra och vill för mycket så man glömmer av sig själv. Har alltid tänkt mer på andra.. men jag måste nog skärpa mig till en gräns och faktiskt tänka mer på mig själv.. mm visst det är vad jag säger nu.. jaja :) men nytt år är det och det ska inte kunna jämnföras med 2011! Föresten, igår fick vi höra Celinas riktiga skratt! Gu så gulligt det lät! Man blev lite chockad för det är ju helt plötsligt ett nytt ljud.. oj vad hon var glad :) och det var vid halv tio på kvällen då de flesta brukar vara som gladast på morgonen säger dom. Men Celina är glad nästan hela tiden nu :) pusssss min lilla älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se