Nya sällskapet, mammorna :)

Tjänare :)

Idag hälsade vi på hemma hos en av mammorna i föräldrargruppen.
Riktigt skoj att hon bjöd hem oss alla!
Jätte lyckat.. och jag kände verkligen hur äntligen någon förstod mig haha.
Nej men fick många skratt där borta och helt plötsligt är man liksom inte ensam! :)
Snart drar ju nya föräldrargruppen igång också fast på BVC.. några av oss hamna
i samma och några i en annan! 
Men det är ju chill, då får man antagligen ytterligare några nya ansikten.
Sånt här passar verkligen perfekt då jag inte känner någon direkt sådär i
vårat område :P 
Vi har ju bott här nu över ett år, men det är ju inte precis som när man var liten..
(när man möts i sandlådan) eller är det precis det de är nu?, hm den var klurig ;)
Börjar i alla fall trivas riktigt bra med detta nya sällskapet!
Vi syns ju minst en gång i veckan nu på öppna förskolan, underbart!
Och snart är det fler aktiviteter på gång! Mer om det senare! 
Kan säga som så, att det är här ifrån jag hämtar min energi ifrån nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se