Ny vecka i morgon

Då så, då har det gått en hel vecka igen.. detta är ju sjukt..
inte för att jag vet hur lång en vecka är längre, tiden bara går :P

Igår kom det en liten pojke till världen.. så jag vill gratta er här i 
bloggen också, grattis som tusan Sandra!
Snart kör vi barnvagnsrace och kommer vi hitta på massa kul :)
Längtar tills ni är hemma och man får träffa honom!

Imorgon är det BVC igen, matinfo som jag nämnde i förra inlägget.
Herregu, min lilla bebis är snart fyra hela månader, PAUSA NÅGON!!

Imorgon ska jag även ringa ett roligt samtal! :) mer om det kommer hihi

Här har vi bakat och ätit kladdkaka!
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se