Just update..

Okej, femte gången jag börjar om på ett inlägg...
vill säga så mycket men man kanske ska vara tyst om en del saker.
Nåja i vilket fall...

Vi ska till BVC senare idag, hoppas att min lilla tjej gått upp mer än
de senaste gångerna.
I början gick hon upp så himla bra, men det har avtagit lite.. men de
på BVC menar att det finns något som kallas för "amningspuckel",
alltså på Celinas viktkurva kan det komma en liten puckel som gör att
kurvan går neråt lite innan hon hittar sin egna kurva att fortsätta följa.
Varför det blir så är för att de nu, när hon blir intresserad av att se saker
runt omkring som uppehåller henne så att det inte blir "lika viktigt att äta".
Och så länge hon inte går ner är det ju ingen fara.
Men jag hoppas att hon denna gång börjar följa kurvan och inte fortsätta ner
på denna "puckel".


I morgon ska vi åter igen ta oss till Öppna Förskolan!
Onsdag, har man blivit hembjuden hos en annan mamma från föräldrargruppen,
att komma och fika.. får se om vi tar oss dit!

Idag är inget fel..vilket är skönt, men jag har inte min glada energi med mig..bläe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se