Första vintern, denna vintern ;)

För det är ju faktiskt inte första snön denna vintern!
Men såhär mycket snö har det inte varit än.. nu är det ju liksom så
mycket att det känns som vinter!
Vi har varit ute och gått i två och en halv timma idag, jag älskar ju
egentligen snö inom mig.. och man blir pigg av det lite ljusare!
Visst, på sina hörn vek jag undan mot det piskade i ansiktet

;)




Den andra vagnen! Med lite störe hjul... lite lättare i snön!




















Varm choklad! Som blev hur äcklig som helst när vi glömt sockret ;)


Bilen är borta!


Skotta parkering!



Snö är mysigt!



Kommentarer
Postat av: Nina

Saknar nästan vinter och snön när jag ser dessa bilder ! :D

2012-03-07 @ 11:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se