Vårfin

Denna dagen har varit lååång.
Känns inte som jag fått en riktigt lugn stund förens nu när Celina somnat.
Vi var på öppna förskolan tidigare idag och sedan tog vi en promenad med en annan mamma och gick förbi posten.
Skulle hämta ett paket men det var ett helt annat paket än vad jag väntade mig.
Sen när man väl kom hem låg den riktiga avin på mattan så det var bara att ge sig iväg igen.. phuh.
Men paket är alltid kul! 

:D



Celina fick mycket beröm idag för sina vårfina kläder.
Folk blir så pigga av lite färg en solig dag som idag!
Fick åter igen frågan om hur vi kom på namnet, verkar vara omtyckt :)



I morgon blir det åter igen en lång dag, ska upp tidigt... tidigare än jag behöver.. blä.
Sen ska vi till BVC och ta vaccinet och sedan ska jag iväg igen! Hej och hå.

Kommentarer
Postat av: karroBerg

jag älskar dom kläderna, whilma har lika dana! :)

2012-02-21 @ 23:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se