Idag har jag och Celina varit iväg och sho...

picsin_132977589 (MMS)

Idag har jag och Celina varit iväg och shoppat lite kläder till henne. Hon har snart vuxit ur allt vi fått.. har inte behövt köpa så mycket förens nu. Men roligt är det och nu behövs det verkligen och inte bara för att det är sött! ;) Tänk att nu är hon över fem månader gammal.. shit.. tiden bara flyger iväg verkligen. Men hon är så gosig så rolig så mysig nu.. älskar verkligen min lilla skrutta.. världens bästa. I morgon blir det öppna förskolan och på onsdag är det dags för vaccin igen. Hua. Något annat nytt för mig är att hon somnade för natten innan åtta.. det är det tidigaste hon somnat hittills och minsta ordet bland mina känslor är konstigt. Men.. hon sover än :) ååå.. när man väl kan lägga sig tidigt så är man inte trött.. men det är skönt att ha egen tid och bara vara också.. vila hjärnan lite ;) Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se