Vagnen färdig

Hellu!!
Nu är jag långt in på bättringsvägen!
Igår blev jag i alla fall helt feberfri så nu har vi bara snuvan
och hostan kvar men som också är absolut MYCKET bättre.
Man blir ju lätt ansträngd och varm när man är förkyld och
det känns ju än.. men som att man inte är lättansträngd annars ;)
Jaja! Härligt att det snart är över.

Här om dagen fixade jag i ordning vagnen.. redo att användas :)


Igår köpte jag (TROR JAG, HOPPAS JAG) det sista som behövs för att klara oss.
Finns ju mycket mer man kan köpa men som inte behövs direkt eller som faktiskt
är onödigt haha.. men men, de viktiga sakerna menar jag nu då.
Har även fixat i ordning sängen, tvättat, vikt och lagt in alla kläderna.
Idag har jag tänkt börja packa BB-Väskan.
Mer bilder kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se