Okej, lite update about princess! :)

Ja igår var vi ju iväg för dedär hörseltestet och tydligen blodprov, inte spruta..
det är skillnad! Men men.. allt var bra, eller ja.. blodprov får man ju reda på efter ett par veckor.


Jag kan omöjligt beskriva hur skön andra-dusch jag precis tagit, en hel del "känslor"
rann av mig och kan känna sig lite som sig själv igen.

Förlossningsberättelse, hur sugna är ni på det?
Tänkte jag skulle ta mig en dag att skriva faktiskt.. kan ju säga gott som att dagarna
bara har rullat förbi mig, jag har inte haft någon koll på vilken som varit vilken..
är det verkligen "redan" 5 dygn sen snart?
För mig är allt fortfarande som igår.

För övrigt så har man inte tagit något järn under dagarna, det har ju inte varit det
första jag tänkt på.. men nu när det börjar gunga när jag ligger i sängen bara så
misstänker jag att det är dags att börja ta.
Nej så.. och inget är väl så himla roligt när man går och är yr fast man försöker dricka
och äta allt man kan... förutom det så mår jag faktiskt bra! :)
Får väl gå och kolla blodvärdet också..
Ska hämta tillbaka min rygg med haha!

Och för alla som undrar ang. namn.. (har fått typ tuuuuuuusen förfrågningar om det)
så har vi inte bestämt oss helt än men jag misstänker att vi kommer fram till något
av det inom kort!

Här var vi mitt i morgonmyset :)

Kommentarer
Postat av: Daniella - Nageltokig mamma!

hon är sååå söt :)

Och jag är jätte intresserad av att läsa förlossningsberättelse :D

2011-09-23 @ 07:45:14
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se