Min SPA dag!

Börjar med en "självtvätt" , sitta och hälla varmt vatten med hink
där efter shampo/balsam/tvål och skrubba hela kroppen.
Sedan ut till själva spa anläggningen (två våningar) börja relaxa ;)
Fanns även utomhus men blåste lite för mycket tyckte vi..
Kroppsbadkar med varma stenar
Slapp
Fotbad
Olika bastu, kanel, lavendel, citron tee ångbastu även andra vanliga
bastus fanns med olika grader på..
Kall eukalyptus bastu
Frukt och tee buffé
Varma källor
Sedan gick vi till mörker rum.. vattensängar och till det lurar med musik
Och lämnade spa't med ljusterapi rummet.


En hel spa anläggning med två våningar alltså.. och vill ni veta?
Vi var helt ensamna bokade just då (4 timmar) fattar ni hur gött det var?
Jag har aldrig varit med om bättre.. 
ljuset överallt, dofterna, värmen, svalkan.. musiken/kvittret..
Världens mjukaste lotion :P haha!
Och under tiden vi hade tid under dessa 4 timmar så hade vi varsin
behandling inbokade.. och jag hade valt en för mina fötter.
Så fick ett speciellt fotbad där och peeling upp till knäna och avslutande
massage, (25 min).

Ska absolut tillbaka!! Så jäkla värt det!
Kommer sitta kvar inom mig flera dagar framåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se