BB väskan, .. Något mer kvar?

Jahapp.. dedär med BB väska är inte riktigt min grej.
Fast det kanske det aldrig är när det gäller att packa haha.
Det var ju svårare att bestämma sig än vad jag tänkt,
tur man är ute i god tid (not) hehe!
Idag har vi gått in i v.38 och jag tänkte lägga upp bild också
men har faktiskt inte tagit någon!
Får ta det i morgon istället :)
Nu börjar det låta från flera håll att "nu kan det ju ske när som helst"...
och "oj nu är det nära" osv..
Tror inte riktigt jag hänger med!
Känns det som jag skulle kunna ha en unge i famnen om två dagar?
Nja det är väl lite overkligt va?

Var hos barnmorskan tidigare idag med.
Hon pratar en del om när det faktiskt kan ske... det är så olika datum
på mitt första BF enl. mens och BF från Ultraljudet.
Mitt första BF ligger ju på den 17e.. och det andra den 27e...
så hon säger ju mer eller mindre "vi får väl se vem som hade mest rätt sen".
Eftersom det skiljer så långt liksom..
Jaja, vi märker väl!


Och dedär med förlossningsbrev.. herregu, vilken ordning
skriver man allt i egentligen?
Jag har gjort en kladd, som antagligen bara jag kan förstå..
och den måste ju skrivas om så att någon annan kan förstå mig.
Men hur skjuttsingen? 
Det är i alla fall vad jag har kvar.
Förlossningsbrev, och göra klart bb väskan.. sen är nog allt klart, hoppas jag.


Ser fram imot morgon dagen, om det blir bra resultat haha..
har nämligen bokat tid hos frisören så hoppas på lite uppfräschning!
Blir redan på förmiddagen så det är ju nice!
Vi får väl se hur det blir ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se