Tack!

Kul att ni gillade förlossningsberättelsen :) har tänkt på flera saker efteråt som jag kunde lagt till, men nu är det som det är!
Tack för att ni faktiskt la lite kommentarer sådär för sällsynhetens skull ;)




Min lilla humla



Ska berätta något som gjorde mig så himla glad igår med.
För första gången så kunde jag lägga henne i vagnen vaken utan att hon skrek.
Ja, det är ju faktiskt så.. alla gillar inte vagnen direkt!
Hon sover, somnar bra i vagnen här hemma och så... men har haft "problem" med
att gilla den när hon varit vaken.. men nu verkar det som att den äntligen börjar bli lite
mera acceptabel!
Därför har jag inte heller fått gå på så många "Nöjespromenader".. vilket varit väldigt tråkigt, faktiskt.
Man vill ju ut, luft, röra sig... osv osv... men jag har fått vänta.. lite över 2 månader!!
Men ty den som ger sig ;)

Vissa får ju bebisen som somnar på två röda när vagnen börjar rulla!
Men inte här inte :)
Hur som helst, glaaaad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se