Magen 7 veckor långt bort


Före FL - 1 v Efter - 3 v Efter - 7 v Efter

Går framåt :)

Var föresten ner till gymmet som skulle öppnat den 1 November,
för att byta in mitt papper till mitt kort.. men snopet så hade dom inte öppnat än!
Såg inte ut att vara klara på ett tag heller, men kollade in hemsidan och
där stod det den 19 istället.. så försenade är dom ju... 
Fast det gör mig inget just nu än så länge... kroppen behöver ju sin egna tid
först att återhämta sig ordentligt innan man sätter press på den igen ;)

Promenader är ju bra.. men mina höfter är inte riktigt med ännu så
jag antar att det tar sin tid.
Men vi var nu ikväll ute i Skatås och gick en timma, riktigt skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se