Kroppen pratar...

Hej alla som läser här i bloggen...

Igår blev jag riktigt öm i kroppen och frös som en dåre,
trotts jag tjockade på mig med både fleece och varma sockar.. och filt på det..
Senare kom den underbara febern, har legat i en sjö i sängen i natt.
Mindre mysigt.
Tog mig en dusch tidigare idag, kan ju lova att det var jäkla skönt.
Har nog bara pytte feber kvar faktiskt.. i alla fall senast jag kollade.
Är inte förkyld eller nånting, bara fått feber sådär.
Kan det vara de inre känslorna som får sig ett bryt ?
Ibland behöver man ju avlastas lite och tvingas att tagga ner sig själv och ta det lugnt.
Inte alltid lätt vill jag lova. Inte när man vill så mycket.
Kroppen är både, bra konstig läskig och fantastisk.. och man slutar aldrig förvånas hur
den håller reda på allt utan att man trycker på knapparna själv.
Den kan ju ge sig ifrån sånt här på tecken att man kanske ska ta det lugnare.
Konstigt, kroppen pratar med ens inre ?
Nåja.. verkar i alla fall som de redan är på väg bort igen men får väl försöka lyssna
på miss perfekt där inne då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se