Jul på Liseberg

BVC gick fint... dom sa att hon är väldigt stabil i nacken för sin ålder :)
och att hon både pratar så mycket och tittar fint!

I morgon ska vi hjälpa till syster med karl att flytta!!
Och det bästa också... dom ska flytta hit.. till vårat område :)
Det underlättar massor faktiskt.. speciellt med våran vovve, och roligare
att gå på vagn/vovve promenader tillsammans!

På lördag kommer faster Sabina hit, så till helgen ska vi gå på
Jul på Liseberg! :D
Himla mysigt!......




Denna är så jääävla mysig, jag ryyyyyser varje gång jag ser den!
Han har sån himla JUL röst, får riktig ståpäls och den bara sprudlar jul verkligen!! ÅÅÅHH! <3


Har ju jobbat några år på Jul på Liseberg... tyvärr tog dom bort den möjligheten förra året! GRR!
Så himla tråkigt, var mysigt att stå där och sälja.... ha sin värmefläkt.. och varm choklad <3
Och se alla juliga mysmänniskor gå omkring!
Och att gå nästan själv i parken efter stängning... saknar...
Tur jag kan stå från mitt köksfönster och titta på Lisebergs granen :)


Magnus har sagt att jag inte får några pepparkakor mer innan jul...
....men jag måste nog köpa en burk till helgen ändå ;)
(Har redan ätit så många, fått pepparkaks nojja!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se