En till vagn

Klickade hem detta fyndet på 111 Kr (lite roligt med tanke på datumet
idag 11-11-11).
I alla fall, fyndade på tradera, En brio kombi från 05.
Den ska hämtas nu på söndag.. och anledningen till varför jag väljer
att köpa en till vagn är helt enkelt så att,
vi bor på 3e vån utan hiss och jag orkar inte konka upp och ner våran vagn
för alla trappor hela tiden.
Och saken är inte den att vi inte kan ha den där nere... nej för där finns
förråd och allt.
Men hon somnar så bra i vagnen nämligen så därför brukar jag konka
upp den, men det tar ju död på en...
Så jag tänkte leta upp en billig vagn bara att ha här uppe att somna henne
i helt enkelt.. sen att jag kom undan såhär billigt trodde jag inte! :)
Känns bra! Detta blir nog bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se