Vaaaaarmt var ordet

Phuu, det är inte lite värme ute i alla fall! 
Men så skönt! Jag hade kunnat vara ute längre,
fast känner att jag nog ska vara lite försiktig med den
första solen också!
Jag har ju lyckats (två år att skaffa mig solexem),
som jag äntligen är av med sedan förra året.. så har ingen
lust att få tillbaka dom med att dyrka första solen.
Åker antagligen ut senare idag också, var lite prat om fiske?
Han fiskar, jag fotar ;)
Herregu, hur blir man sval efter man varit ute? hehe
Duscha gör jag ikväll..
dags att börja tänka på vad det ska bli för mat.. shit jag är 
verkligen tidig med allt idag, s k ö n t !
Här kommer lite nya testbilder...
antar att allas första testbilder ser ut något åt detta hållet ;)

S ö t a . Nyfikna blommor hihi


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint det ser ut! Vad var det för kamera du köpte? Och vad kostar den? :)

2011-05-10 @ 17:24:20
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Vad skönt det ser ut :-)

2011-05-11 @ 08:11:55
URL: http://designtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se