Ullared i lördags! :)

Hejsan!

I lördags var det Ullared som gällde ju.. shit jag vaknade ju runt halv 4
den morgonen och kunde fasiken inte somna om, så det blev en
väldigt lång dag för huvudet kände jag! :P
Nåja, tänkte slänga upp liten del av det vi fick köpt :)


Ska pryda hemmet fint!




Min älskade lyckta för blockljus! <3


En del till bebis......





















Köpte lite annat också.. som bedset till oss, lampskärm, skötväska, lite mamma kläder,
underkläder, nässug, manikyrset, flaska, nappar, leksak till Theo, hårspray, fiske grejer,
lite till köket som fryspåsar och sånt där behövligt :)

Vi ska ner om ett par månader igen och köpa sådant vi inte fick med oss hem denna gång!

Kommentarer
Postat av: karro

den pyjamasen på bild nr 2 till bebisen älskar jag, dom är så jävla bra :P ska köpa massa sånna nästa gång jag åker ditt :)

2011-05-31 @ 22:22:21
URL: http://karolinaberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se