Nytt sovrum!

Okej, fick inte det svaret jag trodde att jag skulle få idag.
Det var helt andra grejer det handlade om :)
Nästa vecka får jag besked istället! Så nu får jag gå här spänd
hela tiden istället!! haha!


Hmm.. längtar till lördag! För så ska vi ner till Ullared!! :D
ooooch, jag har inte så himlans mycket att hitta på denna veckan
mer än att städa.. har försökt få det städat i flera dagar nu men
så har det varit spontana möten hit och dit så ja... det har inte blivit av!


Där imot så har vi fått köpt detta förra veckan!! ÄNTLIGEN!!
Vi köpte ju ny säng för några månader sedan, bara det att vi har
fått gå och vänta på att våran stomme skulle lanseras först innan
vi kunde få hem den såklart! Så vi har haft bara ben under tiden,
men nu så är den fulländad och fiiiiiiiiiin! :)




PillePojkvän har pillat upp så vi äntligen har fått igång våran taklampa
i sovrummet dessutom! Ja men ni hör ju.. alltså vi har inga kontaktuttag
för taklampor i taket, skit dåligt jag vet.
Men nu har vi fått göra en egen liten konstruktion!
I vanliga fall när man tänder och släcker på lampknappen så går det till
ETT av uttagen i väggen, och har du t.ex en väckarklocka insatt där då,
ja då slocknar den samtidigt som du släcker lampan för du inte ger någon ström dit.
Men nu har vi byggt våran egna lilla fiffiga strömbrytare som pojkvän var
så duktigt med! Och fint blev det också! :) Så nu är jag mycket nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se