Svårt att få tag på

Det är verkligen svårt att hitta de saker jag söker till mitt projekt.
(För att jag ska bli nöjd :P )
Ringt till flera affärer nu och hittat en som har men såklart var de slut.
Men fick göra en egen beställning på varorna till butiken i alla fall, jätte snällt!
Så hör dom av sig så fort dom fått in mina saker :)

Har lite till att titta efter så tänkte att jag skulle försöka ge mig iväg om ett tag.
Och hoppas att jag finner något fint och som jag blir nöjd med hehe!
Som sagt, jag ser ju ungefär i huvudet hur det kommer se ut och då är det
svårt att tänka sig annat..
Idag målar jag sista lagret sen är det dags för alla saker att pyntas med!
Sååå.. jag vill gärna ha dom nu! ;)
________________________________________

Uppdaterad:

Fick precis samtal från affären igen och dom var helt slut
hos levrantören tydligen också, så dom kunde ändå inte
göra någon beställning alls då :( Jävla skit.
Jag som äntligen hittat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se