Projektet klart, bildbomb!!!

Nu är jag ÄNTLIGEN Fäääääääärdiiiiiiiig ! :D
Och vad är det jag har gjort?
Joo jag har grejat lite med ett skötbord ^^
Och vad är det jag har gjort?
Joo jag har grejat lite med ett skötbord ^^

Såhär ser det alltså ut från början.




 

Börjar med att måla hela vit..




Köper lite mera material (som lådorna att ha under)


 



 

Båda ser likadana ut!





Köper en bädd :)



 

och massa tyg... (har skruvat in gardinspiraler där de ska sitta)




 

sy sy sy fyfan vad jag har sytt hahahaha




 

Första sidan klar!!





 

Klar framifrån!!




 

Stängd







 

Och såhär blev det då till slut och jag är suuuper nöjd! :D

Här på sidan där uppe ska jag dock hitta krokar att sätta.

Min första idé var att jag skulle ha "döskalle skötbord" typ..
men sedan fick jag en annan idé som jag faktiskt tror blev mycket bättre.
Men därav mitt sökande av krokarna :P
Nu letar jag ju såklart fortfarande efter "kron-krokar" så om ni ser någon
som inte är högre än 6cm så hojta till! (Har hittat flera men alla är förstora nämligen).
Så krokarna är det enda som fattas!!

Vad tycker ni? blev det fint? :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: karro

shit va duktig du är :) blev ju super snyggt (yy)

2011-05-09 @ 09:17:32
URL: http://karolinaberg.devote.se
Postat av: Angelica

ååhhh Linda va fint! älskar den romantiska stilen!

va duktig du vart <3

2011-05-09 @ 10:26:07
Postat av: Sandra

Hur fint som helst!! Guuud va duktig du är! Kram

2011-05-09 @ 12:47:51
Postat av: Daniella - Nageltokig mamma!

åååh vad fiiint!!! :D

2011-05-09 @ 15:57:58
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se