Pinsamt Sverige!

Okej, detta var bara pinsamt av Sverige.
Dom gav upp redan efter att det stod 3-1 till Finland...
sen var kämparglöden totalt borta.
Hur fan kan det sluta med 6-1 till Finland annars?
a men ni hör ju..
hur fan kan man ge upp så på en stor jävla VM FINAL???
Det var bara så pinsamt att jag ville stänga av..
Som sagt, jag trodde inte att Sverige skulle vinna, eller
jag hade i alla fall inte den känslan från början..
men att det skulle bli såhär pinsamt kunde jag aldrig ana..
Okej om de hade spelat ett bra spel ända till slutet..
då hade jag varit glad att de "åtminstone bara" fick silver..
(då hade det heller aldrig kommit in 6 jävla mål)
Men nu, efter en 100% spelning (förra matchen) till dagisklass på isen..
Nä, nu bryter jag klubban.. går ut med vovven och slänger mig i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se