Phuu, varmt var det!

Har precis dammsugat i massor, jäklar vad varmt det är
att dammsuga och stå i solen som lyser genom fönstret.
Typ, dammsuga i växthus!!
Jag är skit varm nu så tänkte att jag skulle ta mig lite glass :)
ingen mer städning för idag..blev yr där ett tag så fick lägga mig!!
Tänkte att jag skulle fått rensat ur de där kartongerna som bara
står i vardagsrummet med mina saker i.
(Jobbigt att inte ha någon källare)
Men ska rensa vad som jag vill behålla här i lägenheten
och resten ska vi köra till lånad källarplats hos pojkväns far.
Vi har ju betalt ett svindyrt förråd innan, det funkar inte i längden.
Men ska i alla fall försöka ta tag i det i morgon så man kanske
kan känna att vardagsrummet är ett vardagsrum och inte
en bit av ett förråd...
glass var det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se