Nepp, ingen bild..Maskinjävel

Nu ska jag få lov att berätta... att det blir inga bilder inatt på
mitt projekt, jag KUNDE varit klar OM inte MASKINJÄVEL
krångla så förbannat med mig!
Den har alltså lagt av gång på gång, snurrat in sig i sin egna tråd,
blivit överhettad på pedalen osv.. HAHAHA
jag satt och hade problem mer än varannan minut ett tag och tack och lov
har jag inte slått sönder den ;)
Vet inte när jag börja? Runt 8 kanske? fast såklart mat i mellan och så.
Slutade först nu när maskinen gick mer eller mindre villigt i alla fall
men då ska såklart trådjäveln ta slut när jag inte alls har mycket kvar!!
Och ingen mer tråd heller, så blir ju att köpa mer imorgon.. suuuck!!

Men nu börjar man se helheten och jag är suuuupernöööjd :D
så imorgon kommer det i alla fall bild för då ska den fasiken bli klar!!

Nu, dör jag lite och lägger mig i sängen.. ryggen värker av att sitta
och sy i flera timmar.. i alla fall när man har den i fel höjd haha..
Natti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se