Fattas bara en sak

Oj vad vi rännt runt idag känns det som.
Jag har fått inhandlat det jag planerade så nu ska bara
allt fixas, pyntas och sättas ihop om man kan säga så! :)
Jag hoppas att jag kan lägga upp en bild imorgon eller på söndag
då det bara kommer fattas en sak, men det förklarar jag då!
Hoppas det blir klart tills dess!

Just nu har jag precis slängt i mig middagen och har egentligen
alldeles för lite energi för att greja vidare men vilket jag tänker göra ändå.
(oftast om något går fel tappar man humöret annars) :P
Men som sagt, det är kuul! Och just nu kan jag bara göra till en viss del..
hmm... för sedan behöver jag låna redskap att fixa resten med och det
blir inte förens imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se