Boka tid?

Undrar vad man ska hitta på idag tro?
Nu är jag ju helt ledig och har absolut inget idag eller på tisdag.
Onsdag ska jag ju iväg på besök hos det nya stället och så får vi se efter det!
Man kanske ska ta och försöka boka en tid hos frisören imon?
Tror dock inte att jag får någon redan imon men kan ju alltid kolla.
Jag börjar verkligen gilla det långa håret nu, tyvärr.. 
men det är ju fasen slitet så då är det inget kul... det är bara fint
när det är i ordning när man kan dölja allt det slitna ;)
Men men, det växer väl snabbare på sommaren också så är väl lika
bra att klippa sig nu då!!
Har ju ändå kollat ut lite hur jag vill ha det.. fast jag vet inte hur jag
vill ha det hahaha men jag har ändå "bestämt" mig.. får bli
lite som det blir :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se