Så var det vitt ute igen..

Vet att jag lovade att ni skulle få se presenterna idag fast det blir nog inte så.
Glömde helt enkelt av att ta kort på dom och vill helst göra det i dagsljus då det
blir bäst ljus tror jag! :)
Alldeles för trött nu för att fixa och dona..
föresten, fick ytterligare en present idag av en annan!!
Så den får hänga med på bilderna som kommer!

Föresten... vad säger ni nu... ni som trodde att våren var här?
I told you.
Kom fan 2-3 cm snö under TVÅ TIMMAR! Från torra asfalten
till fan helt jävla vitt!! Usch vad jag blev deprimerad.
Inte små flingor det inte...
Kommer att luras fler gånger än den här, som sagt jag tittar inte
ens på vädret längre, är liksom ingen idé.
Nä.. ska nog sova nu! Är helt slut.


Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se