Flyttstädat

När jag vaknade första gången idag var kl 03:23.. INTE okej på en lördag!!
Fattar inte detta... brukar vakna runt fyra det senaste men nu var det ÄNNU tidigare.
Why?
Men somnade om några gånger efter det i alla fall.
Efter det tog dagen upp sig, en hel solig skön dag.
Dock har jag inte varit så mycket utomhus då vi har flyttstädat en lägenhet!
Så skönt att det äntligen är över, slipper man tänka mer på det.
Värk i armar och ben, ja... jag skulle såklart ramla ner från fönsterbrädan också.
Har en skön bula på benet nu och i morgon har jag nog ett skönt blåmärke.
Och efter att skura allting, fyfan... är helt slut i kroppen.
Kommer nog sova väldigt gott inatt... kan lägga mig nu om det är så men nä..
ska se klart på andra chansen på melodifestivalen.. tror jag.


Hej hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se