Vilken lång dag!

Phua vilken dag...
Vakna fem i morses och kunde inte somna om, såklart.
Väl väntar man bara på att klockan ska ticka till tiden
då man egentligen skulle upp, runt halv sju.
Sedan fixa frukost och iväg på föräldrargruppen.
Var faktiskt roligt där :) nästa gång blir om en vecka!



Sedan iväg till arbetsförmedlingen för att få en liten
jävla stämpel, tog EN TIMMA för dom att ge mig den?
Trotts att allt var som de skulle bara dom (som vanligt)
som skulle hålla på och vela och inte veta hur dom ska jobba.
Fick damp där inne.. vilket jag tror att dom märkte också ;)
Till slut fick jag min stämpel..
då hade jag inte så mycket tid kvar när jag väl kom hem.
Blev ut med vovven, äta mat och slängde mig i sängen...
hann väl vila i ca 40 minuter.
Hann bara gå upp, och slänga igen dörren för att hinna till bussen
sedan för att komma i tid till Ica då jag skulle jobba 14-18.



När jag slutat möts jag av en polishelikopter cirkulerande ovanför
huvudet, och från ingenstans kommer stora blåa polis-peketbilar,
vanliga peketer runt omkring och vandrade polishästar.
FAN, vad rädd jag blev.. såg ju ut som värsta terror bilarna..
nej men typ? 
Undra vad fan som hade hänt och vilket kaos vad det jag gick i?
Tills jag finner tanken med hjärtat i halsen innan det lugnar sig,
att Ifk-Djurgården spelar idag på Ullevi.
Åkte hem i rättan tid känner jag.. matchen började 19.
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.651659-20-talet-supportrar-omhandertagna


Väl hemma, utan att andas är det dags att gå ut med vovven igen,
äta och sedan äntligen få sätta sig ner ordentligt.
Det enda jag hunnit med är ett varmt och skönt bad.
Nu blinkar mina ögonlock redan.. här sitter jag och väntar på
att pojkvän ska komma hem, men frågan är om mitt huvud orkar det.


Imorgon är det dags för könsultraljudet, kommer vara supernervös.
Som tur är inte lika tidigt som föräldrargruppen.. så kanske att man
får sova ut om man inte ska vakna av att behöva gå upp och kissa.
Nåja, vi får se!

Även andra dagen på Ica gick suveränt.. schysst folk där med :)

Nä, säger natti till bloggen direkt idag.. vi hörs imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: Karro

spännande dag imon :D hihihi :)

2011-06-13 @ 23:48:41
URL: http://Karolinaberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se