Nationaldagen!

Lite bilder från dagen!
Vi åkte ut till havet idag igen.. dom har ju varnat så mycket för att det ska bli regn
och åska nu idag och lite i veckan.
Så jag packade ner både regnjacka och paraply med mig ut, i fall det skulle dyka upp.
Vi mötte 20 droppar regn på vägen ut och efter dom dropparna var dom spårlöst
försvunna.. då kom den stekheta solen tillbaka igen och har varit kvar sedan dess.
Vaarmt så man halvdog typ, skölj huvudet flera gånger så man inte ska bli så slö.
Grillning blev det också och massa massa sol.
Så nu äntligen typ har jag fått lite färg jag med.. har inte varit ute och solat mer än
dessa två dagarna typ!


Nu sitter jag här inne istället och dör i värmen här.. och undrar vart den lovande
åskan tog vägen?
Den verkar ha hamnat precis överallt runt om Göteborg men inte här..
smhi varnar fortfarande för det men har istället satt ut en strålande sol och 23 grader
vid kl 20.00..... liite svalkande regn inför sängen hade inte skadat alltså.
Men men! Visst jag njuter ändå så jag klagar inte på fint väder ;)
Men lagom är ju alltid lagom här och lagom är perfekt eller vad säger ni ? haha.'
Hur har ni firat eran nationaldag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se