Svar från blogg.se

"
Hej,

vi är medvetna på problemet med MMS/SMS-tjänsten.
Det verkar bero på driftproblem hos vår underleverantör. Vi har 
kontaktat de och inväntar svar och information kring ärendet.

Tyvärr vi vet inte hur det blir med dem MMS/SMS du har redan skickat in 
tills vår underleverantör hör av sig.

Vi ber så mycket om ursäkt för de besvär detta eventuellt ställer till 
för dig men hoppas att detta ska vara löst så snart som möjligt.

Ha en bra dag och tack för din förståelse.
MVH Carolina, blogg.se "







Har dessutom redan märkt att ett av mina mms jag skickat har redan
dykt upp två gånger nu idag vad jag sett.. så kanske kommer det komma
en dröse med "test, test test test" inlägg bara så ni vet! ... men ska väl
radera dom och ta bort dom efter hand eftersom jag redan bloggat om sakerna
som inte kommit fram ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se