Sugen på ALLT!

Shit, det rinner i mina mungipor...
vi har precis ätit blodpudding, ja hur ofta gör man det?
Det var fan år sedan jag åt det senast... men nu så fick man tummen ur.
Tyvärr smakade det inte lika gott som jag tänkt mig men det gick ner.
Bra järnkick tillsammans med citronvatten :thumbup:

Men nu sitter jag här och dregglar igen..
jag vill göra någon efterrätt och jag känner att jag vill göra
ALLT jag ser (sitter och tittar efter vad man ska göra), fyfan vad jobbigt.
Jag kan inte välja!
Vill ha en hel jordgubbstårta, paj, något med choklad eller bär eller glass
eller.. eller... eller... åååh!
Kan man inte bara få peka och välja och vraka nångång? :blush:


Gjorde faktiskt inte bara blodpudding.. stekte upp potatisen som blev
över från igår.. håller på att tina kotletter nu också som jag tänkte
ha till, tillsammans med en champinjonsås.
Så var lunch fixad för i morgon!
TÄNKTE göra våfflor också men hade inte alla ingredenser hemma.


Men shit.. nu måste jag bestämma mig... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se