Sommarväder.. japp!

Idag är det sjukt varmt, precis som det var igår..
precis som dom lovat i veckan fram... lagom till helgen då de
ska bjuda på regn, såklart.
I vilket fall, var ute med skrutten nu och det är ju knappt någon vind
så jag är ju redan svettig.. trevligt att komma till jobbet då ;)
Men men! Det är ju sådan sommaren är.
Dock känner jag att jag har för varma kläder (linne och leggings)..
hade hellre slängt på mig en kjol.. men nu är det så
att jag har inga jobb byxor eftersom de inte passar så bra med magen ;)
så jag anpassar mig själv lite efter det.
Att sitta vid en pool/bassäng/sjö/hav/VATTEN och sola hade inte varit fel alltså.
Sådär lagom, att kunna svalka sig lite när man vill.


Nu ska jag snart iväg om en liten liten stund bara..
drick ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se