Sjukt lång dag.. PHhuu

Tja!

Alltså, fan vilken lååång dag känner jag bara.
Trotts att jag kom hem runt fem.
Vaknade vid fem i morses första gången, upp och kissa.
Sedan på med sovmasken jag skulle testa idag så jag KANSKE
kan få somna om, vilket också fungerade.. vaknade när klockan
ringde vid nio.
Låg och drog mig tills jag blev stressad istället, skit bra.
Halv elva skulle vi i alla fall vara på mottagningen för att kolla könet.
Där efter snabbt hem och snabbt iväg igen till Ica, hann vara hemma
i ca en halvtimma.
Dagen gick sjukt långsamt idag, trott att jag hade roligt och saker att göra.
Men trött så.. sjuuukt långsamt.
Började 12 och skulle gå till 16.
När jag väl slutat orkade jag knappt gå till vagnen, eller jo.. men jävlar
vad mina fötter var trötta och benen släpades efter mig.
Så när jag kommit hem satte jag mig en stund i sängen för att låta
fötterna dunka klart.
Iväg till affären strax där efter för att köpa lite mat och sedan laga och
äta middag.. där efter direkt ut med min lilla skrutt.
Sedan har jag tills jag nästan gett upp hoppet igen om att få tag i en
biljett till West Coast.. japp!
Ringde på flera stycken på blocket, och antingen var dom slut eller så
svarade inte folket tills jag precis lagt ner mitt letande så ser jag
en bekant på facebook lägga ut status om att hon ville sälja sin!
Så den knyckte jag till mig! I min sista stund :)
Så nu blir det upp tidigt i morgon och hämta den redan vid åtta..
börjar jobba nio...
dagen där efter blir det jobb från åtta till tolv och sedan ska man då
iväg på West Coast!
Den här veckan heter verkligen "stress & fullt upp"..
Egentligen vill vi ju på Metaltown mest av allt.. men har inte riktigt
haft pengar till det! :(
Nåja.. så och först här nu, sitter jag.. i lugn och ro när det snart är dags
att bara slänga sig i sängen om man ska orka med.
Och nu alla som läser som undrar över könet, så kommer det
i nästa inlägg, strax ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh sitter med spänning och kikar här vad det blir:D KUL!!!! Kraaaam

2011-06-14 @ 21:06:28
Postat av: Ellen

Glömde skirva mitt namn. :D

2011-06-14 @ 21:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se