Saknar min skrutt :(

Tjena..
Shit, jag har varit vaken sen halv fyra typ.. vaknade och
kunde inte somna om!
Satte mig vid tvn och nu till slut hamna jag här.
Börjat må illa också? Så slängde precis i mig lite frukost och hoppas
att det försvinner..
Igår lämna vi av skrutten hos syster min.. så han ska vara där
i helgen, under midsommar när vi ska iväg.
Hmm.. han hade säkert fått det jätte roligt att följa med oss också
om det nu blir fint väder så att säga.. men det är ju inte vad dom lovar precis.
Sen har han inte varit där på ett tag nu så då blir han nog glad för det :)
MEN.. jag saknade honom så fort jag kom hem...
ingen som gnäller för att få hjälp upp i sängen mitt i natten,
ingen som ska lägga sig bekvämt så man inte kan flytta på sig,
ingen som väcker en för att någon går i trappen,
ingen som drar tassen på en så man vaknar för att vilja gå under täcket...
ingen som tvingar ut en sent när man är för trött för att gå ut..
Saknar min lilla skrutt verkligen..
Sa igår att jag kommer få sov morgon eftersom jag inte behöver gå
ut med honom ju, men var slutade det? Halv fyra? seriöst.. tack.
Men det är ju bara en helg... sen ses vi igen :)
Sakna sakna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se