Riktig sommardag!

Dagens :)
Idag började dagen med ett försvunnet hopp med att vi skulle hitta
på något, därför började jag med att diska, tvätta, städa som fan,
putsa fönster, dammsuga och skura golv.. och rent blev det!
Gick ut med skrutten, duschade... och sedan bestämde jag mig att
det går fan inte sitta inne en sådan här sommardag som de flesta
nog har haft också! Hur gött som helst!
Havet stod i mina tankar och så fick det bli när man även fick
mannens häck från soffan! ;) Tror han nöjde sig med det!
Nu kom vi hem för ett tagsen från en av hans vänner som vi satt
och sällskapade med med ett roligt sällskapspel (Spank the monkey)
hahaha låter helt weird I know.. även om man ska förklara fattar man nada.
Men när man väl börja komma in i det så var det lite beroendeframkallande!
Nåja, nu ska jag hoppa i sängen för i morgon bitti ska vi antagligen ut
och leta fisk igen!








Mina snyggingar som jag fick av pojkvän idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se