Rent och fräscht

Hejsan!
Igår kväll hade jag NÅGOT svullna fötter efter den varma dagen..
dom är fortfarande svullna nu också men kanske inte lika farligt.
Jag som verkligen hatar varma och svullna fötter och händer :P
Men men!


Har precis kört ett riktigt race genom badrummet.
Skurat toalett, badkar, handfat, spegel, kakel och golv..
verkligen gjort det super fräscht där inne.
Ikväll ska jag lägga sånt där medel/pulver i avloppen så det får
stå under natten för det har börjat lukta lite avlopp där inne och
sånt är ju blääääh.
Dock har jag fräschat upp det med massa andra goa dofter :)
Älskar goa dofter!! Fast det kanske är en himla blandning där inne nu
men skit samma, gott luktar det!


Förhoppningsvis ska jag få besked idag när min nya praktik börjar.
Japp! Nu har dom sagt ja...!
Meningen är att jag ska ha tre veckors praktik för att det sedan
F ö r h o p p n i n g s v i s , ska bli anställning direkt efter det.
Meer om det när det skeeer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se