Midsommar och bebissaker!

Tillbaka till verkligheten från allt midsommarfirande helt enkelt.
Vi kom hem igår kväll och då var jag helt slut verkligen.
Kan man inte tro efter att varit hemifrån mitt i skogen i en stuga i allt lugn..
kanske många tänker.. men jag har inte kunnat släppa "hemma"
och känna mig avslappnad, otroligt jobbigt.
Även fortsatt idag har det hängt på mig men nu tror jag att jag börjar
kunna andas och se vanligt igen ;)
I vilket fall som helst så var midsommar trevligt och mysigt!
Tackar alla som var med där.

Inte nog med midsommar så fick vi även med presenter hem till
den LillA.. :)
Nämligen en spjälsäng som vi ännu inte hade köpt!
Så igår blev det montering och ja... jag bäddade den för man vill ju
se hur det ser ut :P
Ska ändå tvättas och göras om senare!
Men jätte jätte jätte tack! :D


Fick även dessa..
inte så lite flick kläder :) Bugar och bockar ;)


Och själv var jag iväg idag också.. och råkade hitta rean.. och kunde,
inte, låta, bli.. tydligen..
Dåligt det syntes på denna bild då! Grå med små vita prickar på i alla fall! :)

Dags att få hem en byrå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se