Jobb, sol och värme :)

Go kväll :)
Verkligen riktig sommardag, och sommarkväll!
Jobbat, kommit hem och slängt i mig lite mellanmål.
Sedan tog jag med mig skrutten ut och så satte vi oss i den
underbara solen :)
Fick borstat igenom massa päls också.. bara njutit!
Nu är vi inne igen och nu är det bara sen-middag som fattas.
Jag är sjukt sugen på tacos!


För övrigt.. dessa jävla knottbett man fick med sig hem från
midsommar.. dom är ÖVERALLT!
Och kliar satan gör dom också... buhu!


Föresten, våran natt... inatt.. fyfan säger jag..
jävla fiskmåsar som väcker oss typ runt TRE.. tack liksom..
är dom likadana inatt skaffar jag mig ett hagelgevär..
jag vakna av mig själv av ett läte "men helvete" haha


Beach 2011 - Badbollsform ? (V 28 imon!)
-Vadå, det är normalt med en grill i hallen ?







Min skrutt som ääälskar solen och bara att njuta!






Lägger inlägget i "Gravid" just för första bildens skull.

Kommentarer
Postat av: Daniella - Nageltokig mamma!

gooosemagen :D vill se meer magbilder :P

2011-06-28 @ 19:39:41
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se