Helgen redan över...

Skönt att ni faktiskt kom med massa gissningar!
Glad man blir! :)
Väldigt blandat vad ni tror faktiskt.. men det ligger nog fler
gissningar på pojke än flicka tror jag!
Fortsätt gissa HÄR (öppnas i nytt fönster) ni som inte gissat :)


Senare idag ska vi iväg till pojkväns farmor och farfar.
Jag har stått i redan nu på morgonen med lite städning.
Men får se vad dagen leder till senare.. har ingen aning
faktiskt... tänk att helgen redan är över.
Men jag har ju en del att se fram imot till nu i veckan
istället :)
Föräldrargrupp, könsultraljud... Ica, och så hoppas jag
på en eller två saker till men som ser omöjliga ut just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se