Första dagen på Ica

Hehehe.. jaoo!
I fredags var min första dag på Ica då.. gick faktiskt riktigt bra.
Dock gick jag ju upp alldeles för tidigt (man tror ju att man behöver
så mycket tid bara för det är första dagen) :P
Nåja.. sedan hade man väl inte sovit allt för bra heller så jag var
ju trött i vilket fall, haha!
I vilket fall så var det trevligt folk där också :) kändes bra!


Så efter dehär två trötta dagarna efterr varandra så har jag varit
helt slut alltså.. igår gick jag som en zombie igenom resten av hela
dagen, det var inte gött någonstans!
Seriöst, var nog fara i trafiken när jag körde och hade säkert kunna
sätta eld på lägenheten när jag gjorde mat..
eller stupa i backen när jag va ute med hunden, typ haha.
Ja la mig tidigt, runt nio igår..och tror ni jag fått sova bra?
Nä, är fan supertrött nu med.. var folk här utanför på gården som
var NÅGOT högljudda och folk sprang i trappen som gjorde att hunden
gick igång istället.. säkert en fem sex gånger.. så.. när jag äntligen
skulle somna ordentligt runt halv fyra ja då gasar dom här utanför iväg
på någon moppe eller cross och väcker väl halva området så.
Så tog det en halvtimma till för att falla i hårdare sömn, då är det lagom
ljust för att fåglarna ska börja kvittra (SKRIKA)... fyfan alltså.. haha
Nåja! Får hoppas jag blir piggare under dagen .?.


Gjorde en egen pastagratäng igår som blev helt lyckad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se