Nytt projekt

Shit, vilken seg dag!
Hoppas morgondagen bjuder på mer än såhär.
Vi var iväg förut en sväng.. men hittade inte riktigt det jag sökte.
Där imot blev jag förälskad i två andra skönheter som, inte fick följa med hem..
men dom är kvar i huvudet och jag måste vara snabbtänkt på om jag vill ha dom
för annars är dom borta vilken stund som helst.
Men ska nämligen börja på mitt nästa projekt! Haha!
Inte för att det är så komplicerat men roligt att göra :)
Ska iväg till fler ställen och kika, fast är så segt att åka runt
med vagn i denna värmen... speciellt eftersom de inte ligger precis
nära varandra heller.
Så får vänta tills mannen är hemma med bilen igen.. lagom
när alla andra slutar och det är rusningen på rush hehe.
Hmm.. vi får se hur det går med letandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se