Jobbigt att lyssna på kroppen


Tjabba hallå..



Igår blev det en himla lång dag faktiskt.
Jag var iväg och gjorde lite suprise tills min älskling kommer hem igen,
så vill ju inte riktigt avslöja här ifall han ser ;)
Men tro mig, jag har kämpat.. för fy fa ra o.. vad min kropp har sagt ifrån,
både igår och idag direkt när jag vakna.
Tog tid att komma upp ur sängen i morses.
Mina höfter, min svank, min rygg.. 
nä.. tog i alldeles för mycket igår tydligen.. men det var ju så kul samtidigt!
Ville göra detta ju.. kämpade i över fem timmar så de tog sin tid
men såhär bra har det aldrig varit. Åh, vad jobbigt att inte skriva vad det handlar om.
Är inget stort liksom men men.
Nu har vi inte setts på en vecka, saknar min sötnos men snart ses vi igen <3 :)

Och.. trotts att jag gått som en gamal tant fram och tillbaka i lägenheten idag,
så hade jag planerat att göra i ordning här hemma idag så det är fint tills
han kommer hem igen.. egentligen borde jag bara vila hela dagen,
men hur kul kan det vara? Tråkigt att vilja så mycket mer men kroppen bara "nä".
Jag har gjort en hel del faktiskt men tvingat mig själv till massa pauser.
Dock känns det faktiskt lite bättre efter jag rört mig en del också.
Men när jag rest mig har det känts som "ge mig käppen då" hahahaha.
Nej, ska aldrig bli gammal eller fet.. det verkar inte vara något för mig.
Aja.. nu är det bara sängkläderna kvar som ska bytas!
Fresching up! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se